Wszystko, co musisz wiedzieć

INFORMACJE ORGANIZACYJNE: NIEZBĘDNIK UCZESTNIKA MYSTIC FESTIVAL 2024

Mystic Festival odbędzie się w dniach od 5 do 8 czerwca 2024.

Pierwszym dniem festiwalu będzie Warm Up Day (5 czerwca), dostępny dla posiadaczy karnetów 4-dniowych oraz pakietów VIP.

  • Godziny otwarcia festiwalu: brama główna – 14:00, brama numer 2 (tylko dla zaopaskowanych) i Chill Out Zone – 15:00, Main Stage – 16:00
  • Start koncertów: 14:30 (Warm Up Day – 14:45)
  • Koniec koncertów: ok. 02:00
  • Zamknięcie terenu przy Main Stage: ok. 1:30, Park Stage: ok. 2:30
  • W przypadku innych stref, ulokowanych na Ulicy Elektryków, istnieje możliwość pozostania dłużej, maksymalnie do 3:00.

Godziny otwarcia punktów wymiany na opaski:

data godziny miejsce
4.06 14:00-21:00 Wydział Remontowy, ul. Doki 1
5.06 12:00-północ wejście na teren festiwalu, ul. Narzędziowców
6.06 12:00-północ wejście na teren festiwalu, ul. Narzędziowców
7.06 13:00-północ wejście na teren festiwalu, ul. Narzędziowców
8.06 13:00-północ wejście na teren festiwalu, ul. Narzędziowców
  • Wejście na teren festiwalu jest możliwe wyłącznie po zeskanowaniu kodu z ważnego biletu wstępu. Każdy festiwalowicz otrzyma opaskę z indywidualnym kodem QR upoważniającą do uczestnictwa we wszystkich koncertach, odbywających się na każdej ze scen w ramach nabytego biletu.
  • Pamiętajcie, że wcześniejsza wymiana biletów na opaski pozwoli wam uniknąć ewentualnych kolejek w dniu festiwalu!
  • Bilety nie są imienne – bilet na opaskę można wymienić tylko osobiście.
  • kod QR z opaski festiwalowej będzie skanowany przy każdym wejściu uczestnika na teren festiwalu, w celu potwierdzenia ważności biletu 

WYMIANA BILETÓW NA OPASKI

4.06 – w klubie muzycznym Wydział Remontowy (ul. Doki 1), przy historycznej bramie Stoczni, w godzinach 14:00-21:00.

Tego dnia wymieniamy:

– karnety 4-dniowe

– karnety VIP oraz Upgrade’y VIP

 

5.06 (Warm Up Day) – przy wejściu na teren festiwalu (ul. Narzędziowców), przed Mystic Gate, w godzinach 12-północ.

Tego dnia wymieniamy:

– karnety 4-dniowe

– karnety VIP oraz Upgrade’y VIP

 

Tego dnia nie wymieniamy:

– biletów jednodniowych

– biletów weekendowych oraz dwudniowych

 

6.06 – przy wejściu na teren festiwalu (ul. Narzędziowców), przed Mystic Gate, w godzinach 12-północ.

Tego dnia wymieniamy:

– karnety 4-dniowe

– karnety VIP oraz Upgrade’y VIP

– bilety jednodniowe (6.06)

– bilety dwudniowe (6-7.06)

 

Tego dnia nie wymieniamy:

– biletów jednodniowych na 7 i 8.06

– biletów weekendowych (7-8.06)

 

7.06 – przy wejściu na teren festiwalu (ul. Narzędziowców), przed Mystic Gate, w godzinach 13-północ.

Tego dnia wymieniamy:

– karnety 4-dniowe

– karnety VIP oraz Upgrade’y VIP

– bilety dwudniowe (6-7.06)

– bilety weekendowe (7-8.06)

– bilety jednodniowe (7.06)

 

Tego dnia nie wymieniamy:

– biletów jednodniowych (8.06)

 

8.06 – przy wejściu na teren festiwalu (ul. Narzędziowców), przed Mystic Gate, w godzinach 13-północ.

Tego dnia wymieniamy:

– karnety 4-dniowe

– karnety VIP oraz Upgrade’y VIP

– bilety weekendowe (7-8.06)

– bilety jednodniowe (8.06)

TEREN FESTIWALU

Mystic Festival 2024 to:

  •  5 scen, na których zagra łącznie ponad 90 zespołów
  • Signing Sessions
  • wystawa
  • pokazy filmów VHS Hell
  • stoiska z koszulkami
  • oficjalny merch zespołów
  • official record store
  • Mystic Talks – panele dyskusyjne, wywiady
  • codzienne afterparty z DJ-em.

Wszystkie sceny rozlokowane będą w industrialnej scenerii gdańskiej Stoczni. Oprócz szerokiej oferty alkoholi, dostępnej w wydzielonych strefach, serwowane będzie również piwo do 3,5% zawartości alkoholu. Napoje alkoholowe mogą kupować i spożywać osoby wyłącznie powyżej 18. roku życia.

Przed głównym wejściem na Mystic Festival umieszczony zostanie punkt akredytacji dla mediów, gości i fotografów oraz płatny depozyt, szatnia i biuro rzeczy znalezionych.

Przed bramą festiwalową będzie możliwość pozostawienia rowerów, hulajnóg i innych pojazdów (listę dostępnych parkingów dla samochodów znajdziecie poniżej), którymi przyjedziecie na Mystic Festival. Pamiętajcie, by mieć przy sobie zapięcia, żeby bezpiecznie umocować przedmiot do specjalnie przygotowanych stojaków.

PŁATNOŚCI

Na wydarzeniu będzie można płacić zarówno gotówką (PLN), jak i bezgotówkowo. Dostępne metody płatności bezgotówkowej: karta kredytowa/debetowa, Blik, telefon/zegarek, karta festiwalowa. 

  • w barach i foodtruckach – obowiązują wyłącznie płatności bezgotówkowe
  • wystawcy (vendorzy) oraz merch festialowy i artystów – płatność zarówno bezgotówkowa, jak i gotówkowa

Punkt ładowania prepaidowych kart festiwalowych dla tych, którzy nie posiadają własnych kart, znajduje się przy bramie głównej na terenie festiwalu.

Na terenie festiwalu nie będzie dostępnego bankomatu.

OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

Przy Main Stage, Park Stage i Desert Stage będą znajdowały się podesty dla osób poruszających się na wózkach, wydzielona strefa dla osób na wózkach będzie również przy Shrine Stage. Ochrona pomoże potrzebującym w znalezieniu możliwie najlepszego rozwiązania do uczestnictwa w koncercie.  

Na całym terenie festiwalu będą dostępne toalety dla osób z niepełnosprawnościami.

Strefa VIP, znajdująca się przy Main Stage, będzie przystosowana dla osób poruszających się na wózku.

OSOBY PONIŻEJ 16. ROKU ŻYCIA

Osoby, które w dniu koncertu nie ukończyły 16. roku życia, mogą uczestniczyć w koncercie na poniższych zasadach:

  • osoby, które w dniu koncertu osiągnęły 13 rok życia, ale nie ukończyły 16 lat, przy wejściu na teren wydarzenia będą zobowiązane do przekazania obsłudze koncertu wypełnioną zgodę rodzica lub innego opiekuna prawnego na udział w koncercie. Wzór zgody
  • osoby, które w dniu koncertu nie ukończyły 13 lat, muszą przebywać na festiwalu pod okiem opiekuna oraz na wejściu przekazać wypełnione oświadczenie. Wzór zgody

Osoby, które ukończyły 16 lat, mogą swobodnie uczestniczyć w festiwalu.

Dzieci, które nie ukończyły 13 lat, mają możliwość bezpłatnego wstępu na teren festiwalu wyłącznie pod opieką rodzica lub opiekuna prawnego.

BEZPIECZEŃSTWO

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem festiwalu, zawierającym listę przedmiotów, których nie można wnosić na teren wydarzenia. W terminie bliższym dacie festiwalu podamy instrukcje dotyczące dozwolonych bagaży. Zalecamy niezabieranie ze sobą dużych, turystycznych plecaków oraz toreb. Prosimy o stosowanie się do zaleceń ochrony – do oceny służb porządkowych należy decyzja o oddaniu plecaków do depozytu. Dopuszczalna pojemność tego typu bagaży wynosi 30 litrów. 

Zabrania się wnoszenia jakichkolwiek napojów oraz jedzenia, chyba że są one częścią udokumentowanej, specjalnej diety. Bardzo prosimy o posiadanie przy sobie kopii zaleceń lekarskich, które umożliwią wpuszczenie na teren festiwalu z własnymi napojami/jedzeniem.

Na teren Mystic Festival można wnosić puste bidony na wodę o pojemności maksymalnie 1 litra. 

Na terenie imprezy obowiązuje zakaz wnoszenia i posiadania broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów niebezpiecznych pożarowo, napojów alkoholowych (za wyjątkiem zakupionych na terenie festiwalu), środków odurzających lub substancji psychotropowych, paralizatorów, miotaczy gazu, noży, pałek, łańcuchów, petard, świec dymnych, laserów, wskaźników laserowych, jak również elementów stroju czy uzbrojenia należących do kultury odtwórstwa historycznego, takich jak kolczuga, miecz, łuk, topór, hakownice itp. oraz przedmiotów, które mogłyby zostać wykorzystane jako pociski oraz podobnych, opakowań szklanych, metalowych oraz plastikowych oraz przedmiotów o ostrym zakończeniu.

Ponadto obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i posiadania sprzętu nagrywającego audio i video oraz profesjonalnego sprzętu fotograficznego (dopuszczalne są telefony komórkowe oraz aparaty bez zmiennej optyki), a także wykonywania fotografii, nagrywania dźwięku i filmowania. Nakaz nie dotyczy osób, które otrzymały akredytację od organizatorów wydarzenia. Na teren festiwalu można wnosić karimaty oraz wszelkiego rodzaju maty.

BILETY VIP

Wszystkim osobom, które zakupiły bilety VIP, dziękujemy za zaufanie i wierzymy, że przygotowane przez nas udogodnienia sprawią, że ta edycja będzie wyjątkowa!

  1. Wymiana biletów na opaski:
    • 4.06 – w klubie muzycznym Wydział Remontowy (ul. Doki 1), przy Historycznej Bramie Stoczni, w godzinach 14:00-21:00.
    • 5.06 – oznaczony kontener przy wejściu na teren festiwalu od godziny 12:00.
    • 6-8.06 – oznaczony kontener przy wejściu na teren festiwalu od godziny 13:00.
  2. Otrzymasz opaskę z kodem QR – jego jednorazowe zeskanowanie umożliwi odbiór zestawu gadżetów, które będą na ciebie czekać w strefie VIP. Dla twojej wygody nie wydajemy go przy odbiorze opaski, jeśli będziesz chciał odebrać swój zestaw pod koniec pierwszego dnia.
  3. Strefa VIP jest czynna od 6.06, od godziny 16:00 do ok. 30 minut po zakończeniu ostatniego koncertu na MAIN STAGE.
  4. Na strefie VIP do twojej dyspozycji będzie płatny bar z szerokim wyborem napojów zarówno alkoholowych, jak i bezalkoholowych, a ponadto: strefa chill, darmowa szatnia, platforma widokowa oraz toalety o podwyższonym standardzie.

BILETY

Bilety na Mystic Festival są dostępne na www.mysticfestival.pl (kolekcjonerskie) i w serwisie ebilet.pl

Odradzamy zakupy przez nieautoryzowane serwisy biletowe, m.in. Viagogo, Ticketswap, Allegro, OLX. Zakup biletów w tych miejscach może spowodować, że zostaniecie oszukani.

Ceny biletów na Mystic Festival 2024:

  • Bilet jednodniowy (wybrany dzień w terminie 6-8.06) – przedsprzedaż 389 zł, w dniu koncertu 429 zł
  • Bilet dwudniowy (6-7.06) – 599 zł do 5.06 włącznie, 6.06 – 649 zł
  • Bilet weekendowy (7-8.06) – 599 zł do 6.06 włącznie, 7.06 – 649 zł
  • Karnet czterodniowy – 849 zł do 4.06 włącznie, od 5.06 – 899 zł 
  • Karnet czterodniowy VIP – 1299 zł 
  • Upgrade VIP (ważny tylko z zakupionym wcześniej karnetem czterodniowym) – 500 zł 

Warm Up Day będzie dostępny wyłącznie dla posiadaczy karnetów 4-dniowych oraz 4-dniowych VIP.

Karnet VIP zawiera:

  • dostęp do platformy VIP przy Main Stage w dniach 6, 7, 8 czerwca,
  • wejście na Warm Up Day w dniu 5 czerwca,
  • welcome drink,
  • zestaw gadżetów festiwalowych (torba eco, plakat, bidon, kubek, smycz, zatyczki do uszu, kostka gitarowa),
  • bezpłatną szatnię,
  • zaplecze sanitarne o podwyższonym standardzie,
  • bar z szerokim wyborem napojów alkoholowych i bezalkoholowych (płatny).

Po zeskanowaniu ważnego biletu każdy festiwalowicz otrzyma opaskę upoważniającą do uczestnictwa we wszystkich koncertach, na każdej ze scen.

BILETY KOLEKCJONERSKIE

Bilet kolekcjonerski otrzymasz przy stanowisku wymiany biletów na opaski. Będzie także możliwość odebrania biletu kolekcjonerskiego w punkcie INFO.

EKOLOGIA

W jak największej mierze staramy się, by przy tegorocznej edycji wyprodukować jak najmniej opadów, dlatego napoje będą serwowane w kubkach wielokrotnego użytku z jednym z kilku festiwalowych wzorów. Na stoisku z merchem w sprzedaży pojawią się festiwalowe bidony. Każdy uczestnik będzie mógł także ugasić pragnienie z nielimitowanego wodociągu, dostępnego przez cały czas trwania imprezy. 

Ponadto merch festiwalowy będzie pakowany w eko rulony.

STOISKA GASTRONOMICZNE, SKLEPY Z MUZYKĄ I ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Więcej info wkrótce!

DOJAZD NA FESTIWAL

Na teren Mystic Festival 2024, mieszczący się w Stoczni Gdańskiej (ul. Elektryków), można dostać się na kilka sposobów:

  1. Szybką Koleją Miejską (SKM-ką), kursującą na trasach: Lębork-Wejherowo-Reda-Rumia-Gdynia-Gdańsk. Przystanek końcowy dla festiwalowiczów to GDAŃSK STOCZNIA (między Gdańskiem Głównym i Politechniką). Bilety na przejazdy można kupić:
  • w kasach biletowych SKM (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować na stacji, na której rozpoczyna się podróż. Kasowniki znajdują się najczęściej w tunelach prowadzących do stacji). 
  • online – za pośrednictwem aplikacji SKM Kompas, KOLEO, Jakdojade czy Skycash. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji. 

Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://www.skm.pkp.pl/

  1. Tramwajami ZTM (Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku). Krótki spacer na teren wydarzenia umożliwi wysiadka na przystankach STOCZNIA SKM 02 lub STOCZNIA SKM 01, znajdującym się przy wiadukcie i przy gdańskich żurawiach. Numery tramwajów, które zatrzymują się na tych przystankach, to: 2, 3, 7, 8, 10. Bilety na przejazdy można kupić:
  • w kioskach i salonikach prasowych (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować w tramwaju).
  • w biletomatach umieszczonych na wybranych przystankach. (UWAGA! Bilety należy skasować w tramwaju).
  • online – za pośrednictwem wybranej aplikacji: GoPay, Jakdojade, moBILET, Mpay, Skycash, zbiletem.pl. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji. 

Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://ztm.gda.pl/

DOJAZD Z LOTNISKA

Dojazd z Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy (dzielnica Matarnia):

  1. Szybką Koleją Miejską (SKM-ką) na trasie z przystanku Gdańsk Port Lotniczy do Gdańsk Stocznia (z przesiadką na przystanku Gdańsk Wrzeszcz). Bilety na przejazdy można kupić:
  • w kasach biletowych SKM (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować na stacji, na której rozpoczyna się podróż. Kasowniki znajdują się najczęściej w tunelach prowadzących do stacji). 
  • online – za pośrednictwem aplikacji SKM Kompas, KOLEO, Jakdojade czy Skycash. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji. 

Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://www.skm.pkp.pl/ 

  1. Autobusami ZTM (Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku) z przystanku PORT LOTNICZY 01. Podróż odbywa się z przesiadką. Przystanki docelowe, które znajdują się najbliżej terenu festiwalu, to JANA Z KOLNA 01, EUROPEJSKIE CENTRUM SOLIDARNOŚCI 02, DWORZEC GŁÓWNY 05 lub DWORZEC GŁÓWNY 07. Z każdego z przystanków uczestników czeka krótki (5-15 minut) spacer na miejsce wydarzenia. Bilety na przejazdy można kupić:
  • w kioskach i salonikach prasowych (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować w tramwaju).
  • w biletomatach umieszczonych na wybranych przystankach (UWAGA! Bilety należy skasować w tramwaju).
  • online – za pośrednictwem wybranej aplikacji: GoPay, Jakdojade, moBILET, Mpay, Skycash, zbiletem.pl. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji. 

Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://ztm.gda.pl/

TRASA Z PKP GDAŃSK GŁÓWNY

Osoby, które na Mystic Festival 2022 przyjadą połączeniami kolejowymi, mają możliwość odbycia krótkiego spaceru krajoznawczego (15 minut), w czasie którego będą mogli zobaczyć:

  • Plac Solidarności w Gdańsku – miejsce znane z działalności ruchu NSZZ Solidarność i protestów podczas sierpnia 1980. Na placu znajduje się Pomnik Poległych Stoczniowców 1970, zwany popularnie „pomnikiem trzech krzyży”, wraz z tablicami zawierającymi nazwiska poległych. 
  • Historyczną Bramę nr 2 Stoczni Gdańskiej.
  • Budynek Europejskiego Centrum Solidarności (ECS).
  • Muzeum Sali BHP Stoczni Gdańskiej. 

Istnieje także możliwość przebycia krótkiego dystansu pomiędzy PKP Gdańsk Główny a Stocznią Gdańską tramwajami i SKM-ką.

PARKING

Na terenie Mystic Festivalu nie ma możliwości zaparkowania pojazdów. Zalecamy pozostawienie aut w jednym z niżej wymienionych miejsc:

  • Darmowy parking niedaleko wejścia na teren festiwalu (okolice 100-czni, Popiełuszki 5). Pojemność: ok. 200 aut. Całodobowy. Brak możliwości rezerwacji miejsc.
  • Płatny parking kubaturowy przy ul. Jana z Kolna 5. Pojemność: ok. 500 miejsc postojowych. Całodobowy.
  • Płatny parking kubaturowy przy ul. Podwale Grodzkie 6 (wjazd na parking od ul. Rajskiej). Pojemność: ok. 200 miejsc postojowych. Całodobowy.
  • Parkingi Hevelianum (ul. Gradowa 3, ul. Gradowa 11, ul. 3 Maja 9). Pojemność: ok. 250 miejsc postojowych (łącznie). Całodobowy.
  • Parking podziemny Europejskiego Centrum Solidarności (wjazd ulicą Nowomiejską – od ul. Jana z Kolna lub ks. Jerzego Popiełuszki). Pojemność ok. 287 miejsc. Czynny od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-22. 

Więcej informacji o możliwościach parkowania w Gdańsku udostępnia Gdański Zarząd Dróg i Zieleni na swojej stronie: https://gzdiz.gda.pl/zalatw-sprawe/parkingi,a,4578 

NOCLEGI, HOTELE

MYSTIC CAMP 2024

Pole biwakowe Mystic Festival 2024 będzie znajdować się na obszarze Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku (przy rondzie Ofiar Katynia).

Nocleg (1 osoba) upoważnia do wstępu na pole namiotowe.


Mystic Camp będzie czynny 04.06.2024 od godz. 16.00 do 9.06.2024 do godz. 12.00.

Wymiana biletów Mystic Camp (nocleg, parking dla samochodu osobowego, parking dla kampera) na opaski będzie otwarta od 16:00 w dniu 4.06.2024.
Wejście dla pieszych oraz wjazd na Mystic Camp od ul. 3 maja.

Na teren Mystic Camp mają wejście wyłącznie osoby z opaską Nocleg (1 osoba).

Na Mystic Camp będą sanitariaty, prysznice, umywalnie, bar, sklep z podstawowymi artykułami, punkt informacyjny, depozyt oraz patrol medyczny.

Więcej informacji na temat Mystic Camp znajduje się w regulaminie.

NOCLEGI, HOTELE

Trójmiasto oraz okolice posiadają jedną z największych baz noclegowych w Polsce, od najtańszych hosteli do luksusowych hoteli dla bardziej wymagających festiwalowiczów. 

Najdogodniejsze miejskie dzielnice, na których terenie warto nocować w czasie Mystic Festival 2024:

  • Gdańsk Stocznia
  • Gdańsk Główny
  • Gdańsk Wrzeszcz
  • Gdańsk Oliwa
  • Gdańsk Żabianka
  • Sopot
  • Gdynia Orłowo
  • Gdynia Redłowo
  • Gdynia Wzgórze Świętego Maksymiliana
  • Gdynia Główna

Informujemy, że dzięki skomunikowanemu transportowi nocować można nie tylko na terenie miast Gdańska, Sopotu i Gdyni, ale również miast sąsiednich, takich jak Rumia, Reda, Wejherowo czy Pruszcz Gdański.