Home | FAQ
FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Festiwal
Mystic Festival 2024 odbędzie się w dniach 4-7 czerwca 2025. 4 czerwca to Warm Up Day, trzy kolejne dni to właściwe dni festiwalowe.
Warm Up Day to rozgrzewka przed rozpoczęciem festiwalu, tego dnia nie ma jeszcze koncertów na Main Stage. Wstęp na Warm Up Day mają tylko posiadacze karnetów czterodniowych oraz karnetów VIP.
Mystic Festival jest organizowany przez Mystic Coalition, sojusz firm o bogatym doświadczeniu na rynku koncertowym, festiwalowym i wydawniczym, w skład którego wchodzą B90, Knock Out Productions i Mystic Production.
Line-up
Na Mystic Festival wystąpią m.in: King Diamond, Sepultura, In Flames, Bullet For My Valentine, Opeth, W.A.S.P., Apocalyptica, Suicidal Tendencies, Cradle Of Filth, Turbonegro, Jerry Cantrell, Blood Fire Death – A tribute to Quorthon and the Music of Bathory, Exodus i wielu innych. Wszystkie informacje dotyczące programu muzycznego festiwalu znajdą się tutaj: https://www.mysticfestival.pl/artists/
Podział na dni i sceny jest już dostępny tutaj: https://www.mysticfestival.pl/program/
Co roku na festiwalu organizujemy Signing Sessions, w trakcie których część zespołów spotyka się z fanami i rozdaje autografy. Szczegółowy program spotkań podamy bezpośrednio przed wydarzeniem. Program Signing Sessions może ulec zmianie przed i w trakcie festiwalu.
Signing Session polega na grupowym spotkaniu z muzykami w celu otrzymania autografów na wybranych przedmiotach (maksymalnie dwie sztuki na osobę). Spotkanie nie obejmuje wykonywania indywidualnych lub grupowych zdjęć, a także może odbywać się na specjalnych zasadach, które publikować będziemy wraz z ogłoszeniami harmonogramu spotkań.
Miejsce festiwalu
Na wydarzenie zapraszamy na teren Gdańska Stoczni (ul. Elektryków). Wskazówki dojazdu znajdziesz tutaj: https://www.mysticfestival.pl/jak-dojechac/
Występy zobaczysz na pięciu scenach: Main Stage, Park Stage, Shrine Stage, Desert Stage i Sabbath Stage.
Bramę wydarzenia możesz przekroczyć z karimatą, butelką wody bez korka (max 0,7L), posiłkiem (tylko w wypadku posiadania dokumentu poświadczającego specjalną dietę ze względów medycznych). Na teren festiwalu wejdziecie z naszymi mysticowymi bidonami i kubkami dostępnymi na na stoiskach merchowych lub możecie zabrać te z poprzednich edycji. Obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia broni, także kolekcjonerskiej oraz innych niebezpiecznych przedmiotów. Całą listę niedozwolonych przedmiotów znajdziesz w Regulaminie wydarzenia tutaj: https://www.mysticfestival.pl/regulamin/. W przypadku przedmiotów, których wniesienie nie zostało opisane w regulaminie, ostateczną decyzję podejmuje ochrona.
Tak, za dodatkową opłatą każdy uczestnik festiwalu będzie miał możliwość pozostawienia odzieży wierzchniej oraz bagażu w specjalnie oznaczonych miejscach przed wejściem na teren wydarzenia. Dokładne informacje o lokalizacji i cenie szatni oraz depozytu podamy bliżej daty rozpoczęcia wydarzenia.
Na terenie festiwalu dostępne będą również szafki Mobile Locker, które już można rezerwować: https://reservations.be.mlunit.eu/iframe/145
Szczegółowe wskazówki znajdziesz tutaj: https://www.mysticfestival.pl/jak-dojechac/
Pole namiotowe
Nie, na festiwalu nie ma pola namiotowego.
Bilety wstępu
Wszystkie rodzaje biletów są dostępne w oficjalnej sprzedaży na stronie festiwalu pod tym linkiem: https://tickets.mysticfestival.pl/ oraz w serwisie eBilet.pl . W serwisie eBilet można również kupić bilety na Mystic Festival w systemie ratalnym.
Uwaga! Nie pośredniczymy w nieautoryzowanej sprzedaży biletów od osób indywidualnych i serwisów niewymienionych powyżej. Prosimy o czujność i zalecamy skorzystanie z naszych kanałów sprzedaży.
Obecnie w sprzedaży dostępne są następujące rodzaje biletów:
Bilet jednodniowy 5.06 – 373,36 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)
Bilet jednodniowy 6.06 – 373,36 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)
Bilet jednodniowy 7.06 – 373,36 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)
Bilet dwudniowy (czwartek-piątek 5-6.06) – 591,76 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)
Bilet weekendowy (piątek-sobota 6-7.06 – 591,76 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)
Karnet czterodniowy – 882,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)
Czterodniowy karnet VIP – 1350,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu nie ulegnie zmianie)
Upgrade karnetu 4-dniowego do karnetu 4-dniowego VIP – 520 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu nie ulegnie zmianie)
Karnet VIP obejmuje:
– dostęp do platformy VIP przy Main Stage w dniach 5, 6, 7 czerwca,
– wejście na Warm Up Day w dniu 4 czerwca,
– welcome drink,
– zestaw gadżetów festiwalowych (torba eco, plakat, bidon, kubek, smycz, zatyczki do uszu, kostka gitarowa),
– bezpłatną szatnię,
– zaplecze sanitarne o podwyższonym standardzie,
– bar z szerokim wyborem napojów alkoholowych i bezalkoholowych (płatny).
Wszystkie osoby z 4-dniowym karnetem oraz karnetem VIP mogą uczestniczyć w Warm Up Day. Uczestnictwo w WuD jest naszym podziękowaniem dla festiwalowiczów dokonujących zakupu karnetów z pierwszych, czterodniowych pul. Dziękujemy za Wasze zaufanie!
Nie ma i nie będzie możliwości zakupu biletu jednodniowego na Warm Up Day. Możliwość uczestnictwa w rozgrzewkowym dniu przed festiwalem daje jedynie karnet czterodniowy lub karnet VIP.
Napisz do nas wiadomość na adres: kasia@knockoutprod.net
Zwrot biletu lub karnetu zakupionego na tegoroczną edycję możliwy jest jedynie w przypadku odwołania lub przełożenia festiwalu na inny termin. W powyższych sytuacjach rozpatrujemy zwroty indywidualnie.
Nie prowadzimy zwrotów i wymian biletów. Jakiekolwiek zmiany w tym zakresie są możliwe jedynie w przypadku odwołania lub przeniesienia wydarzenia na inny termin lub w przypadku jakichś znaczących zmian w działaniu festiwalu, które my jako organizator uznamy za podstawę do wymian/ zwrotów.
Nie, na festiwal zapraszamy także dzieci i młodzież poniżej 18 roku życia według poniższych zasad:
Osoby, które do dnia rozpoczęcia festiwalu (5.06.2024) nie ukończyły 13 roku życia, mogą uczestniczyć w festiwalu za darmo pod warunkiem opieki rodzica lub dorosłego opiekuna. Zgoda do podpisania znajduje się tutaj: Pobierz.
Osoby w wieku 13-16 lat mogą uczestniczyć w festiwalu bez opieki osoby dorosłej. Wystarczy, że wchodząc na teren festiwalu przekażą podpisaną przez rodzica lub dorosłego opiekuna zgodę, która znajduje się tutaj: Pobierz.
Podpisanych zgód nie przyjmujemy drogą elektroniczną. Muszą zostać wydrukowane i przekazane naszemu pracownikowi w trakcie zamiany biletu na opaskę festiwalową.
Osoby w wieku 16-17 lat mogą przebywać na terenie festiwalu bez opiekuna oraz pisemnej zgody rodzica.
Taką możliwość daje serwis eBilet, gdzie zakupisz wejściówki w systemie ratalnym: https://www.ebilet.pl/muzyka/festiwale/mystic-festival
Media
Tak, na Mystic Festivalu gościmy dziennikarzy z kraju i świata. Akredytacje medialne są bezpłatne i imienne. Proces akredytacyjny już trwa – przedstawicieli mediów prosimy o wypełnienie formularza: https://www.mysticfestival.pl/formularz-akredytacyjny/
Każdy przedstawiciel prasy, który przejdzie pomyślnie proces akredytacyjny, otrzyma wiadomość mailową ze szczegółami.
Uwaga! Zastrzegamy sobie możliwość nieprzydzielenia akredytacji bez podania przyczyny.
Prosimy o unikanie robienia zdjęć z flashem.
Pozwolenie na wniesienie profesjonalnego sprzętu fotograficznego (tj. z wymienną optyką) otrzymują akredytowani przez festiwal dziennikarze. Uczestnicy wydarzenia mają możliwość pozostawienia swoich urządzeń w płatnym depozycie.
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Tak, każda scena zapewnia komfortowe miejsce dla osób z niepełnosprawnościami.
Tak, platformy widokowe dla osób poruszających się na wózkach będą przy Main Stage i Park Stage.
Tylko w przypadku opiekuna osoby z niepełnosprawnością.
Inne
Nie prowadzimy otwartej rekrutacji zespołów, które zagrają na Mystic Festival 2025.
Niestety nie. Program wystaw to autorska koncepcja twórców festiwalu.
Prosimy o kontakt mailowy: vendor@mysticfestival.pl
Prosimy o kontakt mailowy: gastro@mysticfestival.pl
Bardzo prosimy o kontakt z kasia@knockoutprod.net, w treści należy podać numer zamówienia w celu jego identyfikacji.
Bardzo prosimy o kontakt z iwonaworach@mystic.pl, w treści należy podać nr zamówienia w celu jego identyfikacji.
Ceny biletów jednodniowych, dwudniowych, weekendowych i karnetów zmieniają się 13 maja, a następnie w dniu wydarzenia. Cena karnetu VIP nie ulegnie zmianie.
Pracujemy nad specjalną strefą Kids Zone. O szczegółach poinformujemy niebawem.
Wymiana biletów na opaski będzie miała miejsce:
3.06 w Wydziale Remontowym – od godziny 14:00 do 22:00
Już zaopaskowanych festiwalowiczów zapraszamy 3 czerwca w Wydziale Remontowym na koncert grup Wormrot i Bleachdrinker. Na ten koncert nie będzie można kupić osobnego biletu.
Przy Bramie Głównej festiwalu bilety na opaski wymienicie:
4.06 – od 13:00 do północy.
5.06 – od 13:00 do północy.
6.06 – od 14:00 do północy.
7.06 – od 14:00 do północy.
Nie, nie ma możliwości zwrotu biletu z uwagi na brak pola namiotowego na tegorocznej edycji festiwalu. Pole namiotowe było jedynie dodatkiem do całości imprezy.
Informacje pojawiać się będą na bieżąco w naszych mediach społecznościowych, przede wszystkim na Facebooku i Instagramie, ale najlepszym źródłem informacji o festiwalu, a także użytecznym przewodnikiem po programie i terenie imprezy jest uzupełniana na bieżąco aplikacja festiwalowa. Można ją pobrać zarówno na urządzenia z systemami iOS i Android.