POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem Konkursu na fanpage-u https://www.facebook.com/FestivalMystic jest MYSTIC COALITION Sp. z o.o. Sp.k., NIP 5130257177, REGON 381595268, adres poczty elektronicznej: info@mysticfestival.pl, zwanego dalej „Organizatorem”.
- Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg konkursu. Wszelkie roszczenia związane z konkursem należy kierować wyłącznie do Organizatora Konkursu.
- Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator.
- Konkurs Organizowany jest wyłącznie za pośrednictwem portalu internetowego Facebook.
- Udział w Konkursie jest nieodpłatny.
- Konkurs rozpocznie się w dniu 29.03.2025 i potrwa do dnia 14.04.2025 do godziny 23:59.
WARUNKI I ZASADY KONKURSU
- Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna, która:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego,
- posiadające tylko jedno prawdziwe konto osobowe na portalu Facebook.com,
- przestrzegające regulaminu Facebook.com, znajdującego się pod adresem http://facebook.com/legal/terms/.
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
- Akceptując niniejszy Regulamin Uczestnik oświadcza, że:
- zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu;
- Wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu;
- zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu;
- ma świadomość przetwarzania jego danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
- zwalnia Facebook z wszelkiej odpowiedzialności związanej z Konkursem;
- zezwala Organizatorowi na wykorzystanie zdjęć nadesłanych do konkursu w celach komercyjnych.
- Etapy przebiegu Konkursu są podawane w treści postu konkursowego na fanpage-u www.facebook.com/FestivalMystic.
NAGRODY
- Lista nagród w Konkursie:
1 miejsce (x1): upgrade karnetu 4-dniowego do karnetu VIP, voucher na festiwalowy merch o wartości 500 PLN, oprowadzanie po galerii ze specjalnym gościem +2, winyl z festiwalowym hymnem;
2 miejsce (x1): upgrade karnetu 4-dniowego do karnetu VIP, voucher na festiwalowy merch o wartości 300 PLN, winyl z festiwalowym hymnem;
3 miejsce (x1): upgrade karnetu 4-dniowego do karnetu VIP, voucher na festiwalowy merch o wartości 150 PLN, winyl z festiwalowym hymnem;
wyróżnienie (x10): voucher na festiwalowy merch o wartości 100 zł, festiwalowe gadżety (eco torba, plakat, bidon, smycz);
nagroda publiczności (x1): festiwalowe gadżety (eco torba, plakat, bidon, smycz), winyl z festiwalowym hymnem. - Celem zapewnienia prawidłowej organizacji Konkursu, Organizator powołuje Komisję Konkursową. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, interpretacji i postanowień tego Regulaminu rozstrzyga Organizator.
- Zdobywcami nagród w Konkursie są Uczestnicy, wyłonieni przez Komisję Konkursową powołaną przez Organizatora, którzy w czasie trwania konkursu spełnili warunki i zadania określone każdorazowo w treści postów konkursowych na fanpage-u https://www.facebook.com/FestivalMystic. Komisja w składzie:
- Jacek Szczepan – Kierownik Działu Marketingu
- Jarosław Szubrycht – Specjalista ds. Marki i Public Relations
- Daria Bokowy – Specjalista ds. Marketingu
- Laureaci Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej poprzez serwis Facebook (komentarz pod postem konkursowym) nie później niż 21.04.2025.
- Laureat zobowiązany jest do niezwłocznej odpowiedzi na wiadomość wysłaną poprzez serwis Facebook oraz podania danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail niezbędnych do przekazania nagrody. Niepodanie przez Laureata danych osobowych, o których mowa powyżej , w terminie 24 godzin od dnia otrzymania przez tego Laureata wiadomości od Organizatora dotyczącej wygranej w Konkursie, oznacza rezygnację Laureata z prawa do nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Organizatora.
- Sposób odbioru Nagrody zostanie wskazany w wiadomościach prywatnych do Zwycięzców i Wyróżnionych.
Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez serwis Facebook, ani z nim związany.
PRAWA AUTORSKIE I INNE
- Przystępując do Konkursu, Użytkownik oświadcza, że jest autorem i posiada prawa autorskie majątkowe do zamieszczonych w Konkursach utworów: zdjęcia, obrazy lub teksty, oraz że nie naruszają one praw osób trzecich.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji kont użytkowników, prac, głosów i komentarzy oraz do usuwania ich bez podania przyczyny.
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszustwa, naruszenia cudzych praw autorskich lub innych praw osób trzecich oraz innych naruszeń Regulaminu Konkursowego i Regulaminu Facebooka, Organizator może podjąć decyzję o zdyskwalifikowaniu Uczestnika w Konkursie. Podejrzenia naruszeń należy zgłaszać na adres info@mysticfestival.pl. W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia Konkursu.
REKLAMACJE
- Reklamacje związane z Konkursem mogą być zgłaszane drogą elektroniczną pod adres info@mysticfestival.pl, z dopiskiem „Reklamacja facebook” najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konkursu. Reklamacje nadesłane po tym czasie nie będą rozpatrywane.
- Organizator rozpatruje reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu, w terminie do 30 dni od daty wpłynięcia Reklamacji. Organizator może wymagać dodatkowych oświadczeń od Użytkownika w celu uprawdopodobnienia podstawy reklamacji.
- Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji przekazane zostaną w formie elektronicznej.
- Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego, ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
- Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, w szczególności wyboru Laureatów i wydania Nagród oraz weryfikowania prawdziwości danych przez okres 2 miesięcy od zakończenia konkursu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest MYSTIC COALITION Sp. z o.o. Sp.k. (Administrator). Kontakt z Administratorem: info@mysticfestival.pl.
- Administrator zabezpiecza przetwarzane przez siebie dane osobowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, dotyczącymi ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
- Dla celów przeprowadzenia Konkursu, każdorazowo od Uczestnika Konkursu będą pobierane następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego Uczestnika . Podanie danych osobowych przez Uczestników jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Konsekwencją niepodania danych osobowych Uczestnika będzie brak możliwości udziału w Konkursie.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Organizatorem, w tym podmiotom przetwarzającym je w imieniu Organizatora, wyłącznie w celu realizacji Konkursu (np. dostawcom usług technicznych, firmom kurierskim).
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w następujących celach:
- a) zgłoszenia udziału i przeprowadzenia Konkursu (podstawa prawna- art. 6 ust.1 lit. f RODO) „prawnie uzasadniony interes Administratora”,
- b) wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, np. rozliczeń podatkowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit c RODO) – „obowiązek prawny”,
- c) dochodzenia roszczeń związanych z organizacją Konkursu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”,
- d) marketingowych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – „zgoda”.
- Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów.
W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
- a) czas organizacji Konkursu,
- b) czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać dane, np. przepisy podatkowe,
- c) czas, po którym przedawnią się roszczenia związane z organizacją wydarzenia,
- d) czas do momentu wycofania zgody.
- W związku z przetwarzaniem przez Organizatora danych osobowych Uczestnika Konkursu, Uczestnikowi przysługuje:
- e) prawo dostępu do danych osobowych,
- f) prawo do sprostowania danych osobowych,a
- g) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- h) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
- i) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- j) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
W celu realizacji powyższych praw, Uczestnik Konkursu może przesłać stosowny wniosek w formie pisemnej na adres Minoga 127, 32-046 Skała lub drogą elektroniczną na adres info@knockoutprod.net